سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + ویدئو نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آزمون: برای اولین بار با من مشورت کردند|مربی شهرداری گنبد شورایی انتخاب می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۶۵۹۲
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
آزمون: برای اولین بار با من مشورت کردند|مربی شهرداری گنبد شورایی انتخاب می‌شود
پدر سردار آزمون می گوید قصد دارند از بازیکنان اوکراینی برای تیم والیبال سریک استفاده کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، خلیل آزمون رئیس هیات والیبال گنبد درباره نشستی که به اتفاق استاد نیازی در شورای شهر داشتند گفت: این نخستین بار در تاریخ امیدواری شهرداری گنبد مورد مشورت قرار گرفتم. سال‌ها نه به عنوان پیشکسوت و نه با سمت رئیس هیات شهر طرف مشورت قرار نگرفته بودم در صورتی که همواره از بعد مادی و معنوی کنار ورزشکاران گنبد بودم و دوست داشتم سرمایه گذاری‌هایی که می‌شود منجر به رستگاری والیبال شهرم شود.
او در ادامه گفت: در پی نشست با اعضای شورای شهر گنبد قرار بر این شد که سرمربی و کادر فنی تیم شهرداری توسط یک کمیته متشکل از صاحب نظران انتخاب شود تا دیگر حرف و حدیث سنوات پیش رخ ندهد. حالامنتظر جلسات بعدی در این باره هستیم.
او درباره تیم بانوان سریک نیز گفت: با خانم نیلوفر حجتی به عنوان سرمربی قرار داد بستیم و در تشکیل تیم نگاهی جدی به بازیکنان بومی استان داریم و دو بازیکن هم از اوکراین خواهیم گرفت. نظر ما درباره استخدام بازیکنان روسی تغییر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->